societate · 58% credibilitate (Mixt) · 1 surse

Cercetările în crononutriție confirmă influența orelor de masă asupra metabolismului

Cercetările în domeniul crononutriției arată că momentul în care sunt consumate mesele influențează procesarea alimentelor și metabolismul, conform unui articol publicat de Libertatea, care citează surse precum BBC și studii academice. Potrivit profesorului Marta Garaulet de la Universitatea din Murcia, pacienții care luau prânzul mai devreme slăbeau mai mult și mai repede, chiar cu aceeași dietă, rezultate publicate în revista „Nature”. Un studiu realizat în Franța pe 100.000 de persoane a indicat că persoanele care consumau masa principală mai devreme aveau un risc redus de obezitate și boli cardiovasculare. Nutriționiștii recomandă să se acorde prioritate meselor de dimineață și prânzului consistent, în timp ce în țări precum Regatul Unit sau Statele Unite, cina este adesea mai consistentă. Javier Hirschfeld, citat în articol, subliniază importanța micului dejun și a prânzului pentru gestionarea greutății.

Faptele-cheie

Ce nu ți se spune

Nu se precizează care este intervalul orar considerat „mai devreme” pentru prânz sau cină în cadrul studiilor menționate.

Întrebările încă deschise

Sursele acestei analize (1)

Alte știri din societate

Toate știrile de azi, cu scor de credibilitate · Cum calculăm scorul

Citește pe ADEVORA